środa, 31 grudnia 2014

Uzależnienie

Witajcie po bardzo długiej przerwie ale przemilczmy to :-) Chciałabym się wam z wierzyć z mojego ostatniego uzależnienia oraz opowiedzieć jak ono się zaczęło :-)
W Boże Narodzenie trochę mi się nudziło więc siedziałam na internecie a dokładniej na YouTubie i oglądałam zagraniczne przesłuchania programy The Voice i tak natknęłam się na ..... Judith van Hel.


Judith van Hel jest niemiecką piosenkarką punk rock z Monachium. W 2013 roku wzięła udział w programie The Voice of Germany i zajęła trzecie miejsce.

Na przesłuchaniu w ciemno było nerwowo bo w ostatniej sekundzie jej piosenki obrócił się jeden z trenerów Samu Haber Ale zobaczcie sami:


  Potem było coraz lepiej w jednej z bitew pokonała bezkonkurencyjnie dwie rywalki :-)


Później zaśpiewała swoją własną piosenkę Fucking Beatiful (moja ulubiona)


Największego czadu dała ze swoim trenerem Samu Haberem śpiewając Enjoy the Silence gdzie bisowali :-)


W finałowym odcinku zaśpiewała z Tomem Odellem Anather Love 


A teraz parę fotek Judith van Hel:



Mam nadzieje ze post się podobał o moim nowym uzależnieniu czyli Judith van Hel   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz