wtorek, 3 marca 2015

Kolejne Nowości + ogłoszenie

Witajcie w ten piękny słoneczny aczkolwiek zimny (wiatr) dzień. Dziś pokaże wam kolejne bransoletki, które ostatnio zrobiłam :-) A na końcu będzie małe ogloszenie :-) więc zaczynamy :-)
Pierwsze bransoletki są to bransoletki dla dziewczynek




Teraz  bransoletki dla trochę większych dziewczynek :-)




Teraz trzy bransoletki neonowe na żyłce, która jest wbrew pozorom  bardzo wytrzymała 


a teraz moja bransoletka, która jest w moim stylu kocham ją <3


Mam nadzieje ze się podobało :-)
A teraz male Ogłoszenie:
JEŚLI PODOBAJĄ WAM SIĘ MOJE BRANSOLETKI TO JEST MOŻLIWOŚĆ ZOBACZENIA ICH NA "ŻYWO" PONIEWAŻ 22 MARCA W PUBIE BIBELOT W BYSTREJ UL. KLIMCZOKA 105 BĘDZIE ORGANIZOWANY KIERMASZ WIELKANOCNY GDZIE BĘDĄ SIĘ WYSTAWIAĆ RÓŻNI RĘKODZIELNICY GŁÓWNIE Z BYSTREJ MIĘDZY INNYMI JA Z MOJĄ MAMĄ (dzierganinajoli.blogspot.com) ZAPRASZAM WAS SERDECZNIE :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz